Min viktnedgång

Genväg till

30 mars 2009

Snart April!!!

God Förmiddag eller god Lunch :D!!

Ja efter bloggen igår kväll, tog jag och kuss ett kvällsbloss där ute, sen gick jag in och släckte ner och kröp ner i sängen , tittade på One tree hill och lyssna till grannen ovanförs stampande i golvet och sen var det folk utanför som gjorde nåt men när jag titta såg jag ingen :O men men nåt pyssla dom väl med.
Somnade nog vid ett halv två i natt! Sov till ca halv elva idag hihi. Tog igen sömnen man sakna igår natt.
Idag blir det en lugn hemma dag gå och plocka lite smått, vika in tvätten m.m. sen har man inte så mycket och städa eftersom vi gjorde en del igår jag och kuss. Men egentligen har jag nog mer och städa än vad man tror om man ska "storstäda" haha.

Sen ska man komma på nån middag till kvällen när mannen min kommer hem från jobb. Tror faktiskt att han kommer somna rätt tidigt även idag ,man brukar ju vara mer trött dagen efter man varit uppe länge.

På onsdag är det 1 april.. se upp för alla skojare och akta så ni inte blir lurade :P

Nu ska jag vara lite social mot mina vänner som skriver på msn för mina svar dröjer ju när jag sitter här och skriver hihi.

Får se kanske kommer systeryster hit och vill ha hjälp och fixa hennes nya blogg =) det märker jag nog snart haha.

Ha en bra dag !
kraaamizzzz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar