Min viktnedgång

Genväg till

17 mars 2009

Paus!

Hej hej nu tar ja kväll och lugnar ner mig med allt jag pysslat med idag.. tror jag får se vad ja hittar på resten av kvällen.

Har iallafall fått fixat middag,ätit,rastat vovven på hans kvällsrunda,o fått gjort lite till vid datan.

Niclas kom hem vid kvart över åtta ca, trött o sleten efter två långa dagar på jobbet, så han gick och la sig för ca 20min sen.

Så nu e det bara jag o ozzypozzan som sitter uppe eller han ligger ju sover väl mellan varven förmodar jag :P

får se om de blir att man tittar på nån film på teve eller nåt.

Har fått gjort rätt mycke idag ändå känns skönt.

Imorron kommer Maria,Fannie och Nikkie hit och hälsar på igen medans Janne tatuerar sig =)
så då blir det fika och snacka och försöka få Fannie att inte vara så mammig, jag ska ju snart stå som gudmor till henne , den 28mars:D och vill inte att hon ska vara megalessen då ju :D då ska hon vara glad och smajla =)

Så ska väl försöka komma isäng lite i tid.. haha blir väl vid 2-3tiden som alltid och upp vid 9-10.00 tiden.

Nej nu ska ja se om jag hittar nån bra film och titta på ,eller hittar jag på nåt annat ...

kramiz kramiz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar