Min viktnedgång

Genväg till

12 mars 2009

Snöar !

Ja se de snöar här i lilla åstorp igen!
Naturligtvis när jag och Ozzy och Kuss och Natalia skulle gå till Oj för hon skulle handla lite ,så jag passa på att rasta vovven min. Denna gången fick han gå med Haltin på. Mindre populärt och drar nästan lika mycke ändå men den hjälper trots de ganska bra och är perfekt när man träffar på andra hundar ute. Men den kliar ju och är obehaglig att ha på tycker min pojkelojk Ozzy ,så han gnider sig mot buskar och gräs och trycker upp huvudet mellan knäna på en när man står still hihi. Men han fick Godis av Kuss för han varit duktig hihi så det blev han glad för.

Har nästan precis kommit in från kylan brr. Blir innedag resten .

Väntar på min älskade man ska komma hem oxå man blir ju orolig när det är sånt här väder ute.

Har fått gjort allt jag skulle idag oxå förutom tvättat golven tar det i morgon istället.

Ikväll blir det falukorv och stuvade makaroner till middag. Gott Gott!!

nu hojtar både Kuss o Anna på msn!!

kramiz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar