Min viktnedgång

Genväg till

29 mars 2009

Lördag-Söndag

God Afton!

Ja nu är jag hemma igen , och det är även gubbarna Niclas och Johnny så nu är familjerna här i huset samlade igen :D Fast min gubbe sover redan men det är kanske ej så konstigt med tanke på att han har kört jobbat sen 4 imorse , till 20 nu i kväll. Så han har absolut all rätt att vara trött. Har ju varit uppe i Stockholm och vänt. Så Johnny , kuss sambo har varit med honom , och jag och kuss har umgåtts sen dom åkte i går kväll. Fram till dom kom hem nu ikväll. Dom var hemma lagom tills de var dags och gå ner och hämta tvätten. Sen fixa jag lika mackor till min älskade man, starta datorn och la mig här på soffan. Är inte världens piggaste Linda idag heller , för jag och kuss var uppe till 4 halv fem i morse (sommartid) hihi Hon somna lite före mig men det finns nog inte många som somnar efter mig haha för jag har inte lätt för och somna om jag inte är riktigt jäkla trött.
Sen vakna man i morse när Natalia vakna och börja prata hihi , så jag starta playhouse kanalen så slumra ja en liten stund till tror jag men hon prata så mycke så det var inte så lätt. sen vid kvart i nio vakna även kussiluss =) Så vi steg upp o vet ni vad hennes katt hade gjort :O Hon hade lyckats öppna balkongdörren och gått ut :O hahaha smart katt de där.
Sen käka vi frukost och kuss fick STÄDMANI eller nåt hon diska lite,plocka undan, dammsuga,skrubba balkongen , o ja full rulle , själv var ja sleten o trött på morronen så jag och talis mös och sen slockna hon på min mage :D var så mysigt hihi. Kuss smet in och duscha och jag passa på diska undan resterande disk.
Sen när Natalia vakna igen ,promenera vi ner till Netto och handla lite, sen hem hit och städa undan , tack för hjälpen kuss =) , Sen var de dags och börja tvätta.
När jag kom upp igen gick jag in till kuss så fixa hon middag, blev pommes och vårrullar gott gott =)
Bort med disken direkt efter maten ,ner i tvätten igen,och sen kolla vi teve och busa med natalia fram tills våra gubbar kom hem.

Så vi har oxå varit uppe länge och sovit lite men inte i jämförelse med gubbarna, vårt är självförvållat och korkat deras är mer JOBBrelaterat hahahaha

Nej nu ska jag fortsätta titta på sanningens ögonblick sen vet ja inte vad ja ska göra.. antingen se om där e nåt annat kul på teve eller så går jag väl in och lägger mig brevid älsklingen o tittar på nån serie.

Nu ska ja kolla vad kussiluss har på hjärtat hon hojtar på msn nu!!

kraaamizz

ps lägger in foto senare när jag lagt in dom i datorn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar