Min viktnedgång

Genväg till

26 mars 2009

Kuss & Me =)

Kuss & Me 2009-03-26

Japp här har ni kuss och jag från typ en 10min sedan =) vi har fixat oss inför shoppingrundan i eftermiddag/kväll.. Ibland får man ju försöka göra sig lite fin även om man inte ska göra nåt speciellt mer än ut och handla. :P
Som alltid blir jag aldrig bra på kort , men kuss blir typ alltid bra på kort =)
Vet ni vad hon tvinga mig till idag då :O joooo SMINKA HENNE och ni ser ju hur bra de gick.. nädå de blev ganska bra efter mycke om o men.. men mascara och läpparna fick hon fixa själv hihi. Hoppas du blev lite nöjd iallafall gumman min =)

Här är ett kort som jag faktiskt tyckte blev BRA! WOW för och komma från mig själv!! .. det var kuss som fota mig hihi


Var ju tvungen och lägga ut detta söta kort på min pojkelojk Ozzy som sov så gott i soffan brevid mig i går kväll/natt när jag och kuss satt och prata och kolla lite på tv.
Han ska få vara hos sin kompis Nalle från i kväll till lördagkväll eller söndag , så han slipper vara ensam hemma när vi är iväg på en massa olika grejor, vi ska ju till danmark i morron, sen ska vi på dop på lördag osv. Och har en känning av att han är så pass orolig o nervös när hon ovanför för väsen att han skäller pga av det när han är ensam hemma . Min stackars pojke. Måste försöka se om man kan hitta ett hus och hyra eller nån lägenhet utan grannar ovanför kanske. Får se hur det går.
Nu sitter man bara och väntar på att klockan ska bli 16 och mannen min ska ringa och säga att han är på väg hem så man kan klä sig färdigt , gå ut och blossa innan han kommer kanske .. eller han kanske ska byta kläder hm vet ej de märker jag när han ringer helt enkelt.
Fick iallafall städat, precis när jag vart klar plinga det på dörren och där stod Kuss hihi tänkte hjälpa mig med städningen =) men jag hade redan hunnit klart .. tack för erbjudandet kuss , tar det kanske en annan gång när jag behöver hjälp hihi.
Så vi satte oss ner i soffgruppen och jag börja skriva handellista och kuss hjälpte mig komma på grejor som kanske behövdes. Så nu är handellistan klar oxå .
Så jag kom igång och fick fixat städningen, dammsugning ,diskning o skrivning =) skönt så man slipper ha de sen när man kommer hem efter man handlat. Då är det bara att bära in alla grejor , packa upp allt och förpacka på nytt om det behövs .
Så ikväll nångång ska jag köra och hämta lillis för hon ska på kryddparty och sen kör vi hem till henne så Ozzy kan leka me Nalle och sen stannar jag där en stund innan jag kör hem igen. Så får Ozzy stanna där =) Det tycker han nog är kul. =)
kraaamizz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar