Min viktnedgång

Genväg till

10 mars 2009

Varit o Tränat!

God middag!

Ja nu har man precis kommit hem från träningen. Gick dit idag hihi körde ett pass på ca 22min tror ja de blev totalt. Var lite ur form och kroppen orka inte som jag ville så sluta istället för o slita ut mig för fort. Ska ju ta de lugnt i början. Fick inte i mig speciellt mycke till frukost heller kände mig inte ett dugg hungrig men gjorde flingor o fil . Fick i mig typ 4-5skedar så gick de inte mer. Så Ozzy fick resterande :D Så tror de beror på det oxå att ja blev trött o svimfärdig nästan på träningen. Men lite paus så gick de lite till. Sen traska jag hemåt igen :D Kuss kom och mötte mig uppe vid vidåsen. Sen stod vi o snacka lite här utanför innan vi skiljdes åt .

Ska väl ta det lugnt en liten stund till sen blir de städning :D



kramizar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar