Min viktnedgång

Genväg till

2 mars 2009

Träning!!

Godmorron! Ja då va de ny vecka och nya tag!!

Idag ska man iväg o träna blir väl nångång mellan 11 o 12 som jag går dit. Kan ju själv välja tid nu hihi gött som attans..

efter träning blir de hem o städa o fixa här hemma lite.. sen får man se vad dagen har för planer utöver detta.

igår åt vi en smaskig middag .. min man e sååå duktig på o fixa goo mat hihih.. det blev inbakt köttfärs me bacon och en god sallad till de .. mums mums men man blev mätt fort så man orka inte äta så mycke hihi skulle haft de idag oxå men vi glömde bort o ställa in dom i kylen i går kväll :O attans.. så får väl kasta dom idag o hitta på nåt annat till middag hihi ska iallafall äta sallad hihi.. för de blev över o står i kylen .

många som vill träna med mig nu hihi får väl se vem som blir först :D

längtar till onsdag då jag ska ställa mig på vågen o kolla om de hänt nåt kul. hihi

nej nu e de dags för lite frukost .

ha en bra måndag kramelikram Fru Söderqvist!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar