Min viktnedgång

Genväg till

1 april 2009

Fix o Trix

God Middag!

Blev en sen kväll/natt igår så sov LÄNGE idag.
Efter vi ätit middag så smet jag in till kuss ,satte mig direkt och börja fixa med hennes blogg, blev rätt nöjd till sist. Men det finns ju mycket man kan göra och man ska hitta det på rätt sidor m.m. Har ju själv hittat bakgrunderna , signaturen,bilder besöksräknare m.m. som jag använder idag. Det jag hade tidigare var en del som jag fått hjälp av från Vibbe men sen jag börja göra om min sida har jag hittat i stort sett allt själv,en del liknande de man hade tidigare fast i annan utformning eller hur man ska beskriva det. Men söker man bara och ger sig fan på att hitta nåt så gör man det till sist. Finns ju hur mycket som helst när man väl hittar rätt ord och söka på. Sen gäller det och kolla igenom sidorna ordentligt, man kan få extremt mycket tips och hitta massa roliga saker att ha på sin blogg. Så jag känner mig rätt nöjd nu men visst jag ger aldrig upp dyker alltid upp nåt nytt när jag sitter och kollar runt på internet . Det mesta är ju till och med kostnadfritt ,enda kravet brukar vara att man länkar till dom som gjort sakerna.

Jag kom hem vid halv ett i natt tror jag klockan blev, sen låg jag och titta på serier fram till halv tre ca. Då kände jag att jag måste sova annars sover jag hela dagen . Då hade jag varit uppe i 21h hihi så var ju lite småtrött .

Idag steg man upp vid 11 , släppte ut Ozzy , röka starta datan sen fick jag sms från kuss om jag kunde komma ut . Hade lite och snacka av sig om ... Sen gick jag in igen och har sen dess suttit och kollat bloggar och nu skriver jag min blogg .

Planerna för dagen , städa,dammsuga ,renbädda ,diska och fixa här hemma . Sen blir de nog en och annan timme framför datan hihi. Blev inte att vi tvätta idag vi tar det i morgon i stället eller nån dag här i veckan .

Nej nu ska jag vara social och prata med Vibbe på msn.

skriver mer senare!

kram
free glitter text and family website at FamilyLobby.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar