Min viktnedgång

Genväg till

12 april 2009

Stockholmstur!

Godmorron!
Är just nu i vaggeryd kommun , på väg upp mot Stockholm, det är jag , Niclas och Kuss som är iväg på lastbilstur idag :D. Så man steg upp när man i vanliga fall brukar gå och lägga sig . Alarmet ringde 02.45 och då steg jag upp direkt, ringde och väckte kuss ,käka nån macka, väckte gubben, sen bar det iväg. Så vi är väl uppe i stockholm vid 12tiden.

Igår var det en trevlig kväll med grannarna även kallade kuss o johnny o natalia hihi, först grilla vi korv och satt ute och snacka ,sen blev de in en sväng till oss så Johnny kunde kolla niclas bärbara dator , var nåt med uppdateringar som strula. Sen bestämda vi oss för att köra en sväng in till helsingborg , så vi packa in oss alla i bilen och for iväg. När vi var hemma igen nån timme senare så fixa Niclas och Johnny lite med datorerna och sen gick vi hem och la oss och försökte sova.

Ja som ni kanske sett, iallafall ni som läser kuss blogg oxå så fick jag ett skrattanfall igår åt henne . Vi skulle gå ut med Nikita och när kuss tagit på henne kopplet så hoppa Nikita på kuss , och kuss ramla omkull och på nåt sätt satte hon sig i Natalias vagn.. först skratta hon oxå som sören sen börja hon skrika "ajajajaj" "jag klämde fettet på insidan på låret" hahahaha sen fortsatte vi skratta . Skratta så jag hade ont i magen, min kuss är rätt klumpig hahaha . Har haft rätt många skrattanfaller åt henne hihi och hon har säkerligen lika många åt mig .

Så idag blir det en hel dag med kuss o Niclas hihi , ska väl snart hålla 45min rast om typ en timme o några minuter. och då kan jag lova er att jag ska besöka "DAMRUMMET" hahahaha.

Såg nåt komiskt innan på motorvägen , mitt på motorvägen på omkörningsfilen satt där en And!! den stod helt stilla när vi susa förbi med lastbilen i andra filen. Såg ut som anden tänkte "kör över mig jag orkar inte mer" hahahahaha. Hur ofta ser man en and på motorvägen , speciellt när man inte såg nåt vattendrag,å,sjö,älv eller vad ni vill det enda man såg och ser är SKOG SKOG SKOG hahaha.

nu får jag inte skriva mer för gubben min klagar på att jag tar slut på hans batteri i hans data.. :P

och kuss undrar hur lååång blogg jag ska skriva.

så nu säger jag

skepp o hoj imorron blir det oboy!

kraamizz

free glitter text and family website at FamilyLobby.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar