Min viktnedgång

Genväg till

14 april 2009

Nöjd!

Så ja, nu kan man hålla kväll med gott samvete =) för man har fått gjort allt man skulle idag. 
Har precis käkat middag och diskat efter de, så slipper man de i morgon , då finns där max ett par glas =) 
Sen har jag fortsatt med mitt datakorrigerande.. och de går sakta men säkert framåt, men får nog hålla mig borta från de ett tag kanske.. annars blir ja fyrkantig i huet. haha
Ikväll blir det bara ta de lugnt, har ont i ryggen efter tvättningen o städningen, börjar bli till åren är väl därför hehe. 
Just nu sitter jag här vid den struliga datorn :P och niclas ligger på soffan med sin bärbara. 
Blir väl snart titta på film eller nåt. Vet inte riktigt vad som sker ikväll men vet att jag bara ska ta de lugnt iallafall o vila kroppen. :D

Ska slå en pling till gizmo nu oxå för hon ringde mitt i maten :D så får kolla upp vad hon hade på hjärtat. och kuss skriver på msn så får kolla vad hon skriver . 

Så säger godkväll godnatt o sov gott

kraamizz

free glitter text and family website at FamilyLobby.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar