Min viktnedgång

Genväg till

7 april 2009

On the Road!

Hejsan svejsan!

Nu är man i lastbilen igen, har varit här i ett par timmar nu. Suttit och löst lite korsord och nu fick ja precis lösenordet till den bärbara datorn. Niclas sover ,ska upp om några timmar och lasta sen är det dags att bege sig mot stockholm igen.

Är grymt kissinödig haha men vågar inte gå på toa , man måste trycka på en sån porttelefon och prata där antagligen o fega jag vågar inte. Så de slutar väl med att när jag är EXTREMT EXTREMT nödig så gör ja det ändå :P

Min snälla syster skjutsa in mig till stan innan ,efter vi käkat mat ihop,blev kebabrulle. Sen packa ja ner de som behövdes tas me i lastbilen,plus mat till gubben min.
Jag och systeryster har bokat och betalt Oslokryssningen nu , blir nästa fredag man åker iväg =)
Är ju 60-70 o 80tals tur den helgen. Så det blir jag o niclas, syster o steve som ska åka. Det ska bli kul =)

Nu ska jag kolla vidare på nätet och kolla andras bloggar.

Skriver kanske mer senare ikväll

kraaamizzar till er alla!!

free glitter text and family website at FamilyLobby.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar