Min viktnedgång

Genväg till

16 april 2009

Nada

Har typ inte fått gjort ett smack av vad min plan var för denna torsdag .
Blev att jag umgåtts med "subban" alias "kuss" och Natalia hela dagen idag oxå , blev först en runda ner om netto o handla lite energidricka till helgen plus några till oss under dagens gång. Sen hem hit och fika nyvärmda tekakor och det vanliga kortspelandet , Natalia lekte med allt möjligt, satt och måla en massa streck för det mesta på papper o i målarboken , spela kort hon oxå , slängde ner allt på golvet , vilat, busat ,fikat o vilat igen hihi.. blev att dom traska hemåt runt 20 tiden nu ikväll. Sen kom min man hem vid halv tio snåret.. Blev att han o Johnny o Sonny stack iväg en sväng ikväll igen skulle kolla några grejor , så jag fråga subban om hon o talis ville komma in o umgås igen då jag måste MÅSTE fixa de sista inför osloresan i morron. 
Så nu är dom här hos mig igen. Jag och subban sitter vid vars en data och talis springer runt o busar o tittar lite på teve, tror hon är lite "övertrött" så vill inte sova hihi. 

Har fått packat ner en del grejor inför helgens resa , men har en del kvar som inte kan packas ner idag utan i morgon förmiddag. 
Ska få mannen min att få fram vad han ska med oxå annars blir det att jag väljer.. "som vanligt" hehe. 

Nej nu har jag inte tid o sitta här o skriva mer. Får se om jag hinner med en sista blogg i morron förmiddag innan vi ska bege oss. Annars önskar jag er alla en riktigt trevlig helg så hörs vi på söndag igen . 

Kraaaaaaaamizzar i massor. 
free glitter text and family website at FamilyLobby.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar