Min viktnedgång

Genväg till

10 april 2009

Pladder

Ibland har jag god lust och smälla till min "särbo" hahaha för hon lägger in så hemska kort på mig på internet :P nej då skulle aldrig slå henne ... iallafall inte hårt :P hon är en snäll liten "piga" och min underbara särbo. Inte illa och ha en sambo o en särbo hahaha. Men iallafall kom på det häromdagen när hon skicka sms till mig att hon kunde va min särbo. för vi messar mer än vad jag pratar med min gubbe under hans arbetsdag . När jag inte är hemma så "deppar" min särbo hahaha.

Ikväll har vi haft megakul , druckit lite dooleys och suttit "sjungt" karaoke.. sen hur det lät är ju en helt annan femma . men men vad gör det när det bara är hon och jag här.
Just nu sitter hon och spelar och jag sitter här och bloggar mitt i natten.
Väntar på att mannen min ska komma hem, är väl hemma om nån eller några timmar =)

Får se om jag pallar gå upp i morgon bitti o tvätta kl 06,00 ... tror jag hoppar över det för känner nu att det kommer bli skönt att soooova .

Nu ska snart särbon lämna mig..så då går väl jag o lägger mig kanske, fast å andra sidan ska jag nog göra middag till gubben när han kommer hem men kan ju hoppas att han skiter i det o lägger sig direkt istället :P

Nu klagar särbon på att jag skriver låååånga bloggar. Är det inte den ena som klagar så är de den andre.. fattar ni hur jag har det ?????????????????????

så får väl sluta skriva nu innan de tar hus i helvete .. hihi skoja bara orkar gräva ner sig så långt ner för att sätta fyr på ett hus.

hahahahahahahahahahahahahahahahaha tror jag börjar bli övertrött

sov gott
nattinatti
kramkram
free glitter text and family website at FamilyLobby.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar