Min viktnedgång

Genväg till

23 april 2009

500+

God kväll i stugan !
Jahapp då var den dagen snart till ända och fredagen som innebär tvättning,sen shopping närmar sig. 
Har idag fått gjort en hel del faktiskt =) Först och främst så gick jag och kuss ner på netto och handla som man brukar göra på netto :P Sen blev hem till mig och spela lite kort och snacka o fika, sen börja ja få myror i kroppen eller nåt och var tvungen och städa lite. Lilla kusinen Hannah kom oxå hit då Tess skulle passa henne några timmar och medans Tess gick och hämta Hannah på skolan så tog jag en svängom med dammsugaren och plocka undan lite. Sen blev de lite mer kortspelande tills jag bestämde mig för att rensa o sortera skåp o lådor, så jag har rensat 4 skåp 2 lådor i köket plus alla lådor (3st) i städskåpet som till mestadels innehöll sladdar,verktyg och annat smått. Höll på och glömma att jag även passa på och tömma ena skåpet i bokhyllan i storarummet . så den står nu och gapar tom! 
Så är nöjd med att fått fixat med det idag. Kuss blev nog smittad och fråga om hon fick svabba golven , självklart fick hon de :P men hon blev aldrig riktigt klar för Hannah blev hämtad mitt i allt och sen kom min make hem samtidigt o då sket hon i de sista hehe. så de tog ja själv nu för nån timme sen. 
Jag och Kuss körde in till stan och skulle lämna några filmer vi hyrt , vi sjöng o skratta o hade trevligt på bilturen :P några omvägar runt stan bara för att komma rätt.. men men sånt som händer. 
Håller just nu på och tina middag så man får nån mat i sig idag! 

Sen blir det nog fixa med filmerna m.m. Har redan småbörjat o försökt planera hur jag ska jag göra . Men förhoppningsvis blir det bra. har 505 filmer varav 500 får plats i dom filmväskorna jag köpt. så blir att lägga lite pussel o kanske slänga nån film eller sätta några av dom överblivna i nån annan pärm så länge. Får se hur jag löser de.. hm.. kom på nu när jag sitter här o skriver att jag har ÄNNU fler filmer som jag missat räkna med. Så då blir de nog en pärm extra . :D

Tack för hjälpen idag kuss! och för sällskapet !! hihhi Älskar daaj !! 

puss o kram 

trevlig kväll på er alla! 
free glitter text and family website at FamilyLobby.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar