Min viktnedgång

Genväg till

13 april 2009

städning o bakning

Hej svejs igen!

Har inte kommit så långt med min städning pga av att Niclas ringde o sa att han var på väg hem så jag skulle komma ut så vi kunde köra titta om han på åsen hade fått in några nya bilar, så blev en liten biltur upp till båstad körde igenom båstad på hemvägen. Är nog första gången jag har varit i båstad hehe, fina hus o fin utsikt. Sen när vi kom hem ringde ja kuss o fråga om hon hade lust o hänga med mig till lidl. Så hon o natalia följde med, och nu är man hemma igen. Ska alldeles strax fortsätta med städningen, sen ska jag baka, får se om kuss oxå kommer o bakar med mig. Annars får jag göra det själv . Bröd,kladdkaka och kanske nåt annat står på baklistan. 
Fick även fatt i tvättid redan i morgon så det var perfekt. tvättar mellan 11 o 16. Så blir man av med tvätten och får rena kläder till helgen när man ska åka Oslobåten o dricka och dansa till 60-70 o 80tals musik. Kan nog bli en upplevelse är ju nästan fullbokat på båten :O 

nej nu har jag inte tid o skriva mer .. måste ju komma igång.. så vi hörs sen när jag städat färdigt.. o bakat.. om ja inte skriver imellan.

ha en härlig dag 
kram
free glitter text and family website at FamilyLobby.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar