Min viktnedgång

Genväg till

1 april 2009

Solen Skiner och Jag med Den!!

Här igen!

Har haft ett litet städryck , har dammsugit,diskat och fixat lite här hemma skönt och ha det avklarat . Men har lite till och fixa med men det gör jag mellan varven.

Just nu "bråkar" jag med datorn för den vill inte som jag vill. "Msn har råkat ut för ett problem och måste avslutas.. " Så jag kommer inte in på min msn . Ska väl starta om datorn och se om de hjälper . Det brukar räcka med det tack och lov.

Härligt varmt och soligt väder ute , börjar dock komma lite mer moln nu får hoppas dom bara är på snabbvisit.

Ska ut och gå en sväng med Ozzy strax.

Har bytat underskrift igen får se om denna blev bättre, tyckte den andra blev lite för stor.

kramis
free glitter text and family website at FamilyLobby.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar