Min viktnedgång

Genväg till

16 april 2009

Fullt ööös

Blev inte som planerat igår, hann ej med fler blogginlägg.
Kan säga att det var full rulle hela dagen hihi, kuss och jag promenera ner till netto handla lite energidricka o lite annat, sen blev de hem till mig , började baka Tekakor, sen spela vi kort mellan jäsningarna o ugnsbyten , sen blev de god frukost så klart med nybakta tekakor. gott gott =) .

Sen fortsatte vi spela kort tills mannen min kom hem från jobbet , då begav vi oss allihop ut till familia lite smått stressartat då klockan var 18,45. Skulle hitta kläder att ha på mig i helgen, hitta ganska fort faktiskt =) så hoppas jag blir nöjd med de även när jag provar de andra gången haha, sen köpte jag ett par nya skor . Niclas köpte en ny jacka,skor,strumpor o boxerkallingar :P 

Idag ska man fixa skiva till helgen, packa en del av de ska med, komma på allt som ska med är de kluriga :P Måste snacka med syrran sen när hon slutat jobbet. 

sen får man ju städa undan här hemma så här e fint tills man kommer hem igen. 

Får se om kuss skulle komma in en sväng idag igen oxå. Det märker jag ju så småningom :D

Blev även pizza igår kväll med johnny,kuss o natalia , jag o kuss satt i köket me våra kortlekar haha o gubbarna o talis satt i storarummet o snacka o drack en öl. =) 

Nehe nu får man väl ta o komma igång lite här.. 

återkommer senare om inte blogspot har avbrott hela dagen.. står att de ska va avbrott kl 2.00AM PDT så har ingen aning vilken tid de är i sverige haha.

kraaamizz 
free glitter text and family website at FamilyLobby.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar