Min viktnedgång

Genväg till

7 april 2009

Fullt Upp!

Godmorgon!!

Ja nu sitter man har och skriver igen =)
Somna ganska tidigt igår oxå , har ingen riktigt koll på vad klockan kan varit men runt tolv halv ett gissar jag på. Steg upp för en 20min sedan, har klätt mig,fixat till mig så jag är redo när telefonen ringer.
Undrar om solen tittar fram lika mycket idag, just nu är det väldigt molnigt ute iallafall.

Har väl egentligen inte så mycket och skriva om så här tidigt en tisdag morgon. Så jag skriver mer senare idag , eller i morgon, full rulle nu i ett par dagar så kommer inte finnas vid datorn så jättemycket så ni vet!

Men ni når mig på mobilen =)

Ha en underbar tisdag och onsdag om ja inte hinner uppdatera :D

ps.Tack Gizmo för "ersättningen" =)

Nej nu ska jag röka och sen kolla vidare runt på nätet!

kraaamizzar
free glitter text and family website at FamilyLobby.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar