Min viktnedgång

Genväg till

10 april 2009

Jag sjunga bra ?????

Godkväll!
Har haft en trevlig dag med min mamma idag medans våra gubbar varit iväg och fixat med skogsmaskinen. Vi har suttit och tittat lite på tradera , mamma leta efter pussel och några böcker hon ville ha. Hon hitta ju en del , har redan vunnit två stycken och sen var där några som går ut nån annan dag . Sen börja vi pussla på mitt 500bitars med delfiner på . Men kom typ halvvägs sen ringde gubbarna och sa att vi skulle fixa middag. Så vi ringde och beställde pizza . Träffade på min kära Särbo uppe i byn , hon har ju hjälpt sin pappa och flytta idag.
Sen på hemvägen från pizzerian så mötte vi gubbarna , så det var ju bra tajmat hihi. Sen efter maten satt vi och snacka lite och sen begav mamma o Roger sig hemåt.
Gick och mötte Särbon och Natalia , gick först inom särbons hem och hämta hennes vovve Nikita så hon fick följa med och möta dom. Sen har jag bara tittat på teve och snackat i tele med nojjiga särbon som var ensam hemma förutom hund o dotter då så klart.
Sen tog jag Niclas dator och traska in till min särbo för och hålla henne sällskap , så nu sitter jag här inne och bloggar för glatta livet.
Hon sitter och spelar upp videoklipp på mig när jag sjunger "total eclipse of the heart" hon påstår att jag sjunger bra :O är inte riktigt ense.. får se om jag kanske mot förmodan skulle lägga upp de här på bloggen om det går så kan ni ju själva bedömma hahahaha.. tål kritik ingen fara , vet att ja inte är så värst bra på o sjunga.

Så nu ska jag avsluta denna bloggen för ikväll, om jag inte får för mig och skriva några rader senare ikväll.

puss o kram
free glitter text and family website at FamilyLobby.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar