Min viktnedgång

Genväg till

7 april 2009

Foto!

Natalia och Jag! =)
Hon tycker nog att jag ska vara tyst eller nåt, jag skulle iallafall ha nappen i munnen :P

Puss Kalas med Talis =)
ser dock ut som att hon ej vill ha nån puss hihi

Fint kort på Natalia =)


Mamma Tess och Lilla Natalia " Talis" =)
Har umgåtts några timmar med dessa två tjejer nu på förmiddagen=)
*****************************************
Nu är man hemma igen , efter att ha varit iväg nere på netto en liten sväng med kuss o Natalia, sen följde jag med dom in och hälsa på . Satt och vänta på att telefonen skulle ringa men det gjorde den inte så till sist ringde jag upp. Blev framskjutet tills i natt. Så nu får man städa och fixa middag här hemma idag istället :P
Jag som trodde jag skulle slippa de idag hehe.
Men ändå rätt skönt att få det gjort!
Sitter och väntar på storasyster nu oxå hon skulle komma hit och umgås ett tag. Men skulle först inom stan och fixa pass till gubben.
Så ska passa på och ta disken nu
...ska bara sätta igång musik....
så nu var det fixat!
Lättare och komma igång och städa och så när man har lite musik i bakgrunden..
eller vad säger du kuss??
Skrev ett gästblogginlägg hos kuss innan hihi !
När jag skulle gå från kuss så blev Natalia nästan ledsen så jag tog upp henne så gick vi ut i trappan och hon sa inte ett ljud , vinka till mamma sen gick ut från porten och mot min port sen gick vi in här.. hon hitta godisskålen direkt hihi.. skulle ha massa olika grejor men inte äta dom bara smaka och sen ut me de igen =)
Tess kom smygandes in oxå bara nån minut efter vi kom in.. hon undra ju vart vi tog vägen hahaha..
jag kidnappa ju "Talis" hahahaha
Men det gick hur bra som helst. Ska ju passa henne på fredag förmiddag =)
Nej nu ska jag komma igång här hemma
skriver nog mer senare!!
kraaamizzar
free glitter text and family website at FamilyLobby.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar