Min viktnedgång

Genväg till

28 april 2009

Samvetet!

God Eftermiddag!
Kom nyss hem från Kussiluss Tess , har varit där och fikat (läs frukost) hihi och spelat kort och suttit o snackat lite. Nu är jag hemma hos min vovve igen som just nu ligger och tuggar på sitt ben.
Har så dåligt samvete för att vi nu inte har han i sovrummet bara för att se om de är det niclas ej tåler. Men får hoppas att det ej är det så han snart kan få sova inne hos igen. Låg länge och grubbla på det igår innan jag somna hihi. Vet jag är lite "nojjig" men han e ju min "bebis" men han ligger så fint utanför dörren en stund sen går han in i storarummet och nannar i soffan eller på nån av sina myssängar.

Tänk om man ibland kunde läsa andras tankar men det hade kanske gjort saker och ting värre än vad de varit om man sluppit hehe så det är nog både på gott och ont att kunna nåt sånt speciellt.

Saken är den att snart är det 5 år sedan jag träffade mannen i mitt liv.. och vi har inte haft de lätt utan gått igenom både ditt o datt . Varit en del glädje och en del sorg och en del irritationsmoment runt omkring.. och de finns ju många som blir och förblir intresserade av förstöra samt blir intresserade av min underbara man och det är kanske inte så konstigt.. han kan ju vara ett charmtroll och har problem och vara elak. utan ska helst va snäll mot allt o alla även om det inte alltid går. Blir ju alltid nån som blir mindre glad.. men vi har klarat det och jag hoppas vi klarar de i mååånga mååånga år till. Så jag hoppas på att vi kan hitta på nåt kul på tu man hand den 14 maj då vi firar 5 år som ett par.

Blir nog en lugn eftermiddag känner inte för och göra nåt speciellt.. blir nog titta på tv serier och bara ta de lugnt idag.. får väl se när gubben min kommer hem o vad han har för planer.. men tror inte han har några planer han heller blir väl slappa o fixa käk osv. de gamla vanliga hehe..

Nej nu ska jag återgå till kussiluss på msn .. mina svar dröjer ju eftersom jag bloggar hihi..

ha en härlig dag i de kvava vädret.. lite mer åska o regn hade inte skadat.. :P

kraaaaaamizz

free glitter text and family website at FamilyLobby.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar