Min viktnedgång

Genväg till

7 april 2009

Utmaning!

SÅ FORT DU LÄST DETTA HAR DU BLIVIT UTMANAD!

Regler: Du måste svara på alla frågor!


DU:

1. Hur lång är du?
162 cm

2. Vad vill du bli när du bli stor?
mindre :P

3. Vad jobbar du med?
Hemmafru

4. Har du långt hår?
japp ganska

5. Vilken hårfärg har du?
mörkbrun just nu

6. Sminkar du dig?
Japp oftast om jag ska iväg nånstans

7. Har du haft sex senaste månaden?
Jajamensan

8. Vad har du för färg på dina underkläder just nu?
vita trosor o svart behå haha

9. Har du kysst någon idag?
nej inte än :P


FAMILJ:

1. Bor dina föräldrar ihop?
nej

2. Vem är bäst, mamma eller pappa?
Mamma, för min pappa finns inte i livet längre..

3. Hur många syskon har du?
2 systrar

4. Vad är det senaste du sa till din mamma?
Älskar dig hejdå

5.Hur många ställen har du bott på?
usch palla räkna .. ca 7 olika orter men flyttat inom samma ort ett flertal gånger

6. Vem i din familj stör du dig mest på?
mig själv

7. Vilken familjemedlem är snällast?
Min syster Maria o min Man!

8. När hittade du senast på något tillsammans med ett syskon?
just nu, har precis bokat oslokryssning =)

KOMPISAR:

1. När var du senast med nån kompis?
I förmiddes

2. Vem sov du hos senast av dina kompisar?
Min kuss Tess

3. Har du kysst nån kompis?
japp

4. Har du varit tillsammans med någon du nu är kompis med?
nope

5. Vem har du varit kompis med längst?
Anna S, Malin I, men umgås inte så ofta för vi bor långt ifrån varandra

6. Vem känner dig bäst?
hm Maria o Tess o mina systrar hihi

7. Skulle du säga till en kompis att du hatade hans/hennes tröja om du gjorde det?
njae skulle nog sagt att ja tyckte den va ful, eller nåt sånt kanske.. att de inte är min typ av kläder haha

8. Känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar?
nixpix

VÅGAR DU:

1. Skrika åt dina föräldrar?
har nog aldrig skrikit åt mina föräldrar o finns absolut ingen anledning att göra de heller

2. Klä dig annorlunda?
klär mig som ja trivs helt enkelt

3. Vara dig själv?
japp

4. Visa dig i bikini/badbyxor?
japp , bryr mig inte så mycket om va andra tycker

5. Pierca dig?
japp har ju redan två stycken (tunga o navlen plus hål i öronen så klart hihi )

6. Ha sex på offentlig plats?
Kanske de .. :P

7. Vara omogen?
japp

8. Äta småkryp?
nej låter inge vidare gott hihi

DIVERSE:

1. När tuggade du tuggummi senast?
hm var nog ett tag sen minns ej när

2. När var du på semester senast?
förra sommaren, o nästa helg blir nästa gång :D

3. Vilken färg är det på din tandborste?
rosa o vit

4. Är ditt hår tråkigt?
nej inte just nu

5. Vem såg dig naken senast?
Niclas min Man !!

6. Hur ofta duschar du?
typ varannan dag varierar beror på va ja känner för hihi

7. När ska du gå och lägga dig Ikväll?
blir nog rätt sent ska iväg i natt.. så sover nog inget förräns i morron kväll eller nåt sånt..


kraaamizzar Linda
free glitter text and family website at FamilyLobby.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar