Min viktnedgång

Genväg till

1 april 2009

AprilKväll!

Vilken härlig start på April månad, varmt och soligt hela dagen , Första humlan har man haft i trädgården idag också , samt en hel hög med myror såg jag nere på plattorna. Dom har väl vågat sig fram nu när det blivit varmare.

Till middag idag blev det köpemat, Jag köpte en kebabrulle och Niclas en calzone.
Skulle ätit middag ihop med syster idag men hon bestämde sig för att ta med Wilma på cirkus istället hihi det tyckte hon nog var roligt. Så det blev bara jag och älsklingen som åt , kuss o hennes gubbe skulle oxå ha pizza så vi körde upp och hämta mat ihop.

Blir inget tvättning denna veckan tiderna var upptagna så blir tvättning nästa gång den 9 april.

Just nu sitter jag och rensar datorn lite på allt möjligt så den kanske blir lite snabbare :P

Sen blir det sängen och titta på film eller fortsätta på One Tree Hill.

Så säger godkväll godnatt och sov gott och vi hörs igen imorgon.

kramizzar
free glitter text and family website at FamilyLobby.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar