Min viktnedgång

Genväg till

28 april 2009

Felfri?

God förmiddag!

Blev sänggång rätt tidigt igår.. vi kolla färdigt på filmen här i storarummet sen blev de ny film i sovrummet, sen när gubben somnat tittade jag på one tree hill och sen sov jag gott.
Idag händer det väl inte så mycket vad jag vet just nu.. lite småplock här o där bara , sen ska man kolla på några avsnitt på olika tv serier hihi.

Så får se vad som händer annars idag.

Har en sån period då jag är lite tankspridd och funderar en hel del.. men det är inget jag delar mig vare sig här eller till nån annan utan behåller de för mig själv. Jag är ente felfri för det är nog ingen även om vissa kanske tror det.. o vissa är mer fel än rätt.. men vad ska man göra .. bita ihop o va stark.. de är ju jag bra på.. har varit de mååånga gånger i mitt liv. Man kan inte rå på vad som sker runtomkring en alltid.. så det är bara och acceptera eller inte.. jag väljer att acceptera då jag inte kan göra nåt annat . Får bli som de blir helt enkelt.
Så fråga inte ,vill inte prata om de just nu ändå.

Nej nu ska jag fortsätta kolla runt på nätet , se om där e nån kul o snacka med på msn och sen ska jag ut med vovven.

kraamiz
free glitter text and family website at FamilyLobby.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar