Min viktnedgång

Genväg till

23 april 2009

Kommer du hit idag?

Dagens första inlägg! 
Idag sov jag längre än jag brukar men har oxå varit sena kvällar/nätter nu några dagar så det är nog pga det . Steg upp vid 10,20tiden och har sen dess inte fått gjort så mycket startat musik och sitter med energidrickan brevid mig och pratar med kuss på msn . Ska väl snart försöka komma igång och få städat här hemma , dammsugning ,damma och svabba golv behövs till en stor del hihi. 
Så får väl roa mig med de nån timme hihi.. Har lite annat o fixa med oxå men det är inte lika akut så får se om de blir av idag eller nån annan dag då jag absolut inte har nåt o pyssla med. 
Igår blev de en hel dag med kuss i stort sett , vi umgicks o var ute med hundarna o umgicks o var ute med hundarna hihi . Lika trevligt som alltid =) 

Annars idag vet jag inte vad som händer , blir kanske en runda in till stan senare när mannen kommit hem.  Och sen är den stora frågan ... vad ska man äta till Middag idag ! 
Blev inte stuvade makaroner o köttbullar igår utan spagetti o köttfärssås . 

Kuss kommer du hit idag:P ?? Har ju nått gott till dig här hahahahahhaaha

Vi får se vad som sker denna torsdag.. ser ut o bli varmt o gott väder även denna dag. Men är ju extremt mycket djur som surrar runt här på baksidan .. humlor,bin o getingar o flugor lite tråkigt men men dom försvinner väl såsmåningom hihi .

Nej nu tror jag kuss e nyfiken på vad jag bloggar om denna dag ! 

Så säger ha en bra dag i de härliga vädret så hörs vi lite senare !! 

kraaaaaaamizz 
free glitter text and family website at FamilyLobby.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar