Min viktnedgång

Genväg till

22 april 2009

Inget Vettigt överhuvudtaget!

God kväll!
Jahapp dagen har snart lidit mot sitt slut och man har inte fått gjort så mycket idag heller, har umgåtts me kuss , först var jag inne hos henne o sällskapa medans hon diska undan ju sen hämta vi gräsklipparen o traska in hit o fixa gräsmattan direkt. Sen blev de in i köket o spela kort o sitta o snacka o fika. Kom nyss hem efter en runda på Oj o uppom byn. Sitter just nu här o skriver blogg ... som om ingen förstod de :P
Ska snart försöka städa lite i tysthet eftersom maken sover på soffan :P
Sen ska jag börja fixa med middagen, blir köttbullar o stuvade makaroner , mumsigt ! Har ju inte lagat middag hemma sen i torsdes förra veckan :O

Kanske kuss skulle komma in i kväll igen får se hur det blir med det :P

Tack för en trevlig dag kuss och grattis till större delen av vinsterna på patiensduellen hahahaha.

Så det blev lite händelser även denna dag.

Imorron måste jag "STÄDA" hehe, sen ska jag försöka påbörja mitt projekt med att sortera om alla våra filmer m.m Lär ju ta sin lilla tid de oxå.

Nu slutar ja skriva för kommer inte på nåt intressant o prata om ändå :P

kraamizz

free glitter text and family website at FamilyLobby.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar