Min viktnedgång

Genväg till

26 april 2009

Har de rätt o neka?

Heeej !
Har inte hunnit med och skriva nån blogg idag, har varit full rulle sen man steg upp nästan.

Gick upp vid lite efter 9 i morse och sen blev de datan en stund, snackade med kuss osv , sen bestämde vi oss för att köra iväg o handla hem lite mat o annat nödvändigt . Så kuss och Natalia hängde med oss . Blev en tur inom ÖB och sen Maxi på råå! Kommer nog dock inte handla där igen för var med om de korkaste jag nånsin hört!!

Jag skulle köpa en limpa cigg och stock snus , gick fram i förbutiken och sa en limpa level 100 , då hon bad om leg , kom på att jag ej hade min plånbok med mig så kallade på Niclas tänkte att då får han handla istället eftersom jag glömt mitt hemma. Men se de gick inte .. Hon sa att hon inte kunde sälja cigaretterna till niclas ,eftersom hon visste att han skulle ge de till mig, För det första : Hur faaan kan hon veta att de va ja som skulle ha de!!!?? men de sket hon i ..bara för de va ju jag som bett om cigaretter först, vi sa att även niclas röka men de hjälpte inte.. skulle ha snus oxå men när hon sa att han ente fick köpa cigg trots att han kunde visa leg så blev jag "irri" så sa då ska vi inte köpa nåt överhuvudtaget sen gick jag. Så kan de fan inte gå till , hon ska ju skita i om niclas ger mig cigaretterna sen eller använder dom själv. För jävla dålig stil!! ska skicka mail till Ica o klaga. Behöva köra till en annan affär bara för att man glömt sitt leg hemma.. trots att niclas hade leg . Ser jag ut som jag är under 18??? Alltså jag bryr mig inte om att hon neka mig men hon har ingen rätt o neka Niclas när han kan uppvisa att han har rätt ålder.
Nej fy fan vad jag blev irriterad.

Sen körde vi inom Jula , Niclas skulle handla lite grejor till vår nya bil som vi nog får nu i veckan förhoppningsvis. en "blå lejonbil" hihi skiiit fiiin.
Sen när vi kom hem bar Niclas in alla varorna och sen stack han o Johnny o Sonny iväg en sväng och jag o kuss o Talis gick in hit , packa upp alla varor, sen städa vi hihi Tack för hjälpen Gumman!!!

När gubbarna sen återkom börja dom fixa med middagen! Landgång fy sören vad gott de va!!
kommer bilder här nedan!


Min älskling kan fixa god mat!! mästerkocken på området hihi :P
Jag o kuss käka tills vi höll på o spy haha men de va så gott så man ville inte kasta nåt hihi.
Efter middagen , spela vi kort jag o kuss.. ovanligt va ? hehe
o gubbarna satt och snacka i storarummet.
Har precis varit ute med vovvarna oxå ,jag o kuss .. o nu är man här hemma och bloggar för fullt. Kuss me familj har gått hem till sitt o vi är här hemma.
Tog några foton på vovvarna när vi stod här utanför o snacka..
Inte lätt o få båda hundarna att titta på en samtidigt .. alltid nån av de som kollar på andra hållet

Här blev de foto bakifrån ,tittar någerlunda på samma håll .
Ikväll blir de nog bara ta de lugnt , umgås me mannen min för en gångs skull denna veckan tror jag hihi.. har umgåtts intensivt med kuss varje kväll hihi, vi o våra energidrickor o kortspelande. Men vi har lika trevligt varje gång !
Igår kväll blev de grillning hemma hos Kuss me familj , vi grilla kött o korv i alla dess slag och hade de trevligt ute i trädgården, Ozzy killen var oxå med så han och nikita busa en del även sen efter vi gick in o satte oss för de var så kallt ute när solen försvann. Innan vi gick dit så var jag o älsklingen iväg o kolla på bilar igen och sen blev de in till stan o tura med båten o köpte Öl o Cider ,inom Ica o handla korvbröd o korv. Så tack för ännu en trevlig kväll!
Nej nu giter jag inte skriva mer hihi
men nu är ni uppdaterade iallafall!
kraaamizz
ps Har ni haft en trevlig helg? ds
free glitter text and family website at FamilyLobby.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar