Min viktnedgång

Genväg till

9 april 2009

35,5

Heeej på er!

Saknat mitt bloggande?

Är hemma en sväng nu . Blev ingen körning till stockholm idag ,så jag hoppa av i åstorp innan idag för han skulle iväg och lasta och lite sånt så jag passa på och åka hem och fixa med middag och handla lite. Så kuss mötteupp mig och alla mina grejor hihi sen gick vi hemom och lämna av de sen ner på netto och handla. Och nu sitter vi här inne hos mig , jag, kuss och Natalia. Jag och kuss sitter vid vars en data haha. Och natalia springer och hittar på bus stup i kvarten hihi.

Igår kväll kan ni tro att jag var MEGATRÖTT hade inte sovit sen jag steg upp på tisdag morgon kl halv åtta. och la mig igår vid 19 ca. så jag va vaken i 35.5h sov en halv timme på natten . Så sov gott när jag väl somna hihi.

Ska iväg igen ikväll en runda sen är man nog hemma igen i morgon förmiddag.

Annars har det väl inte hänt så mycket nytt hihi.

Har fått pratat ut om en hel massa olika grejor med min älskade man , allt från vardagen till mer privata grejor . Skönt när man får ut det =)

Men jag älskar min man otroligt mycket! och tror att han vet de oxå .
Och han älskar mig :P

Som han brukar säga att jag har ju "brädat" en del tjejer som varit intresserade av honom. Så nåt har jag väl som han tycker om hehe.

Nej nu ska jag umgås med kuss , svårt och komma på vad man ska prata om när man samtidigt försöker komma på vad man ska skriva här i bloggen. Tror att hon bloggar samtidigt som mig just nu :P

Älskar er mina vänner och min familj !

kraaaaamizz
free glitter text and family website at FamilyLobby.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar