Min viktnedgång

Genväg till

20 april 2009

Så ja!

Då var jag här igen.. Nu har jag haft lite städdille här i hemmet, kan säga att det var behövligt, men nu är det någerlunda fint igen, har iallafall kommit på att antingen har vi för liten plats eller alldeles för mycket grejor. Har ju ingenstans och göra av alla våra skor, eller ja våra och våra mestadels gubbens jobbeskor av alla dess slag . själv har jag typ 4 par skor. Men får ta en röjning i alla skåp osv en annan dag idag orkar jag inte det. 
Men har dammsugat hela lägenheten,plockat undan , diskat, bäddat sängen och packat upp grejorna från resan. 
Får göra lite fint nu när min älskade vovve Ozzy ska komma hem igen ju. hihi
Ska in till "subban" ett tag nu och umgås lite , sen blir de hem och byta kläder o fixa till sig lite innan vi ska iväg i eftermiddag ut till klippan. 

Så har ni tur så blir det kanske en kvällsblogg oxå .. eller otur.. vem vet :P

ha en härlig dag ! 

kraamiz
free glitter text and family website at FamilyLobby.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar