Min viktnedgång

Genväg till

10 april 2009

Städning!

God förmiddag!

Hade en oroskänsla i natt i magen, var inget kul , låg och väntade på att niclas skulle hem, väntade och väntade , och magkänslan visa nästan på att nåt skulle ha hänt. Jobbigt när man blir "nervös" i magen typ. Men iallafall han messa vid halv tre att han snart var hemma dom befann sig då i örkelljunga.. en timme senare tyckte jag att det var konstigt att han inte kommit hem än. Så skicka iväg ett sms efter att legat tyst och lyssnat om de kom nån bil där ute. När jag väl skicka iväg smset , vad tror ni hände då... Joo då kom de en bil där ute o det var ju Niclas. Så han var hemma vid 03,40 sen somna man väl vid 4 ca.
Innan jag somna börja ja känna att de "sved" i huden över typ hela kroppen, tänkte nej nu ska man bli sjuk oxå..

Idag steg jag upp vid niotiden , har städat diskat och dammsugat och plockat undan.. Mamma och Roger kommer om en timme ca. Får väl se om jag får liv i min gubbe snart oxå men låter han sova ett tag till. Behöver ju sömnen!! Har känt mig lite varm idag , Klimakteriet kanske hahaha neeeeej de e LIIIITE för tidigt för de hoppas jag :P
30års krisen som spökar som vanligt :P

Så i eftermiddag blir det umgås med mammi =)

Ska se om jag pallar fixa till en kladdkaka som önska sig :P

Nej nu ska jag ta lite frisk luft och sen fortsätta skura toaletten och kanske ta en sväng med moppen på golven oxå =)

ha en bra Lååångfredag!

kraaamizz
free glitter text and family website at FamilyLobby.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar