Min viktnedgång

Genväg till

24 april 2009

The Movielist Maker!

Vilken fartfylld dag jag har haft och har ännu !
Men har fått gjort en hel del iallafall, tvättat, varit ute med vovven och fixat med filmerna, så nu har jag bara nya filmlistor att göra och det håller jag på med just nu . pratar även med kussilussi på msn. Snackade med älsklingen precis oxå han var hemma om ca en halvtimme, skulle grillat med grannarna idag om han varit hemma tidigare tror jag .. vet inte riktigt vad grabbarna snackat om. Men vi tar det en annan dag istället pga av olika omständigheter både här o där. 
Så får väl se vad gubben vill ha till middag idag.. kan nästan gissa mig till "pizza" brukar vara standard när lönen kommer in haha. 
Skönt i så fall o slippa fixa med nån middag här hemma =) Tror gubben min somnar rätt tidigt idag oxå så blir nog att jag o kuss umgås om hon vill. Vet ej var kanske här kanske där. Det märker vi i kväll i så fall. 
Ska iallafall fortsätta med mitt filmlisteskrivande nu och försöka bli klar detta dygn med detta projekt hehe. 

Sen ska jag lägga in tvätten på sin rätta plats och diska undan efter gårdagen för det har jag inte gjort ännu. 

Önskar er alla en underbar helg ! 

kraamizzar 

free glitter text and family website at FamilyLobby.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar