Min viktnedgång

Genväg till

3 april 2009

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!

Härlig dag idag !

har äntligen fått rätt på videoklippet till Vibbe och Peter! Hoppas verkligen ni blir nöjda! Finns ju lite olika versioner som ni fått. Men 2 av dom finns numera på Youtube oxå!

Vill fler ha hjälp med att fixa videoklipp med musik osv så tveka inte att fråga, kanske ett nytt jobb för mig. Knäcka extra som videoklippmakare :P

Blev nöjd till sist iallafall , men engelska låtar av utländska artister är svårt att få godkänt så svenska artister med diverse låtar går hur bra som helst!

Har varit iväg och handlat lite idag oxå blev några energidricka hihi, det behövs när man håller på och slita sitt hår här vid datorn när det ej går som man vill, men bara och ta nya tag och kämpa vidare, så går det till slut.

Så detta har varit min sysselsättning större delen av denna dag , så det är dags att ta ett tag i hemmet och röja undan m.m.

Så jag återkommer lite senare med mer uppdatering här i bloggen!

Tack till Kuss Tess som gjort ett fint "bildspel" på sin sida!! Älskar dig oxå gumman!

Är lyckligt lottad med så underbara vänner och systrar runt om mig!!

Ni är Guld värda!

kraaamizz

free glitter text and family website at FamilyLobby.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar