Min viktnedgång

Genväg till

11 april 2009

Stolt Gudmor!

Hej hopp!
Ja nu är man hemma igen efter ett par timmar ute i klippan!
Är så stolt!! Lilla Fannie som är blyg och mega mammi o pappi somna i mina armar när jag stod och gunga med henne :D Och sen när hon vakna igen så satt hon hos mig och busa gick hur bra som helst:D Så tror jag kommer få va den första Barnvakten när Maria o Janne vill gå ut och äta middag bara dom två hihi. O det gör jag så gärna. Är ju GUDMOR hihi så ställer så klart upp.
Fannie extremt intresserad av min kära man Niclas oxå men det brukar alla små bebisar vara tills dom blivit lite äldre då blir dom rädda för han haha och sen något år senare så är dom glada för han igen. hihi

Känner mig konstig i kroppen , vet ente om det är något på gång, nån sjukdom eller vad det är. Men känner mig trött och hängig. Så blir nog inte så svårt och somna tidigt i kväll.
Har precis varit i duschen oxå , skönt var de skulle kunna stå där fortfarande hihi men nångång måste man ju ge sig, när jag kom ut därifrån så ringde mobilen, det var kuss som undra om jag ville ta ett bloss där ute. Och nu sitter jag här inne igen.

Ska väl kika runt lite på nätet sen blir det soffläge o glo på teve eller nåt o slappa.

kraamizzar
free glitter text and family website at FamilyLobby.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar