Min viktnedgång

Genväg till

2 april 2009

Då var det dags igen

God Förmiddag!

Japp nu har man börjat sova lite längre om dagarna igen , men det är nog mycket för vanan från vintertiden som har med det hela och göra också, men men sov iallafall till tjugo över 10 eller nåt sånt idag, när posten kommer vaknar jag om inte innan . För har ju ozzy som skäller lite när posten kommer.

Planerna för dagen är inte många, blir att städa här hemma som man alltid gör och alltid skriver ska ta och sluta skriva de för det står ju nästan i varje blogginlägg jag har. Ska ut i det fina vädret också, busa med vovven min .

Igår kväll när jag var färdig med allt mitt fixande med datorn, så kollade jag på en film , trodde den skulle vara rolig rakt igenom men nix så var inte fallet och har inte gråtit så mycket som jag gjorde den sista kvarten på denna film. Det var det värsta jag varit med om , men tror mycket beror på hur jag själv tänker mig in i den situationen och vet att den kan komma när som helst eller om 4 år . Ovissheten att inte veta när ens älskade fyrbenta vän inte orkar mer , eller blir sjuk och man måste ta detta jobbiga beslut att låta dom få somna in och finna ro igen. Jag hoppas av hela mitt hjärta att min älskade Ozzy ska somna in här hemma utan att vara sjuk , utan få somna in pga av att åldern tagit ut sin rätt.

Skriver ej vilken film eftersom jag gått in på hur den förmodligen slutar så jag inte gör bort mig inför nån som kanske ej sett den än och planerat att se den snart.

Nu är det dags för en frisk luft stund!

kraamizz
free glitter text and family website at FamilyLobby.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar