Min viktnedgång

Genväg till

4 april 2009

Besöksrunda!

Hej hopp!
Har inte hunnit skriva nån blogg idag för vi har inte varit hemma på hela dagen , hann starta datorn i morse, sen stängde jag den igen för mannen ville köra upp och kolla bilar , se om vi hitta nåt annat intressant. Vi hitta några fina bilar där , men tyvärr var dom sålda eller alldeles för dyra. Så vi får avvakta lite till och se om han får in några andra bilar längre fram. Stället ligger vid hallandsåsen mitt ute i skogen typ hihi, sen när vi körde hemåt igen så kom Niclas på att vi skulle sätta dit remmen till AC för den börjar man behöva använda nu ju när det blir varmare och varmare ute.
Så blev att vi fick köra utom Klippan ,till maria och janne för remmen fanns i "niclas o jannes verkstad" hihi så fick träffat Ozzy killen =) och Maria och Fannie och Nikkie =) dom håller på för fulla muggar i trädgården och dra upp rötter och annat som ska bort. När Niclas var färdig med bilen så begav vi oss hemåt , trodde jag men då körde av mot N.vram och vi hamna ute hos Lillis och Connie. Niclas skulle iväg en sväng med Connie och köra lite Cross, Så jag stanna hos Lillis när dom stack iväg, Sen börja vi rensa lite i deras trädgård . Dom har klippt häcken och håller på och ta ner några träd m.m. Så vi slet som "djur" dra lååånga tjocka pinnar och små träd hihi . Sen när grabbarna kom tillbaks så blev vi bjudna på middag , Grillad korv med bröd . Gott Gott årets första grillmat utomhus=) .
Sen stack grabbarna igen , hämta motorsåg så dom kunde såga ner några fler träd hihi , så blev dra fler pinnar o halva träd över gräsmattan för mig och lillsyrran :P Min nya röda jacka gick sönder haha för jag fastna med grenar från ett träd bakom mig och trädet vi flytta på.. jaja får köpa en ny har ju min gamla svarta kvar iallafall .

Sen vid 20tiden begav vi oss hemåt, syrran skulle oxå med eftersom vi ska hänga med Niclas till Stockholm imorgon eller i natt, nej de blir i morgonbitti , blev framflyttad.
Så vi ska gå upp vid halv fem och fixa till oss (lillis o jag ) sen går väl gubben upp en halvtimme senare o säger " nu kör vi" haha.. så gäller vakna i tid.. :D
Ska bli skitroligt och komma iväg.
Har haft ett par dagar denna veckan då mitt humör varit lite udda, grubblande,sur,fundersam,irriterad för typ ingeting egentligen.. bara mitt självförtroende (de ja ej har) som spökar för mig .
Men nu känns de bättre igen. Så hoppas de håller sig så nu ett bra tag framöver orkar inte må dåligt för att ja tänker som en IDIOT!! hahha

Så nu har vi alla fått duschat och fräschat till oss . Sen har vi varit ute och blossat och snackat med kuss en sväng, grannens dotter kom ut me sin dotter , och börja prata , och plötsligt börjar hon prata om att de bor nån brevid hennes föräldrar som haft hundskit i sin trädgård, jag tänkte bara ja snacka på så ja får höra vad som har sagts.. men nej då pekar typ både syrran o kuss på mig och säger " de e hon" hahaha dom kom på efteråt att dom skulle vatt tysta haha.. lite försent.. men men de fick ju gå ändå.. kände mig lite "utpekad" hehe.

Och nu har syrran precis plattat håret , jag kom precis på att jag ska oxå platta mitt .. fast syrran får göra de :P så nu ska hon få göra det hihi .

Skriver nog inte i morgon , beror på när jag stiger upp o när vi är hemma på kvällen.

Ha en underbar dag i morgon alla mina vänner!

Själv ska jag ha skit kul , risken finns att jag och syrran blir dumpade i Stockholm , av min gubbe för han lär ju va GANSKA trött på oss galna Systrar efter halva resan hahaha..

Så antingen hör ni av mig i morgon kväll el söndag morgon eller senare =)

Nej nu ger jag upp!

Natti natti

kram kram!!
free glitter text and family website at FamilyLobby.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar