Min viktnedgång

Genväg till

22 april 2009

Var är mitt Körkort??

Hann inte med nåt blogginlägg i går kväll! Var full rulle hela dagen med trevligt sällskap .
Kuss och Natalia hängde med ner på netto , sen fråga jag om dom ville va med o baka med mig och det ville dom så vi gick in o hämta grejor o sånt som behövdes till Natalia sen in hit till mig.
Började direkt med o baka tekakor och mellan jäsningarna så spelade jag och kuss kort och natalia sprang runt o lekte med än de ena än de andra. Sen blev hon nannig och sussa nån timme . Så när hon vakna var tekakorna klara . Vi fortsatte spela lite kort och tiden bara rusa iväg som den alltid brukar. Vid 16tiden ringde jag mannen min och fråga om vi skulle iväg och de skulle vi. Så vi börja packa ihop alla saker och jag hjälpte kuss in med allt. Blev att kuss hängde med oss på en liten biltur upp på hallandsåsen . Skulle kolla om där kommit in några nya bilar. Hitta väl nåt men vi får se hur det blir. Han som äger stället var inte där så vi körde hemåt igen. Blev turen genom båstad än en gång hihi.

När vi kom hem hängde kuss med in igen så vi kunde spela kort, sen gick vi en runda med hundarna. Sen var det dags för mig och bege mig till Lillasyster, skulle klippa mitt hår. Klockan var runt kvart i sju när jag körde. Tog Ozzy med mig , packa handväskan och begav mig. När jag kommer ner mot "korset" ut på "vägen mot netto o statoil" så ser jag att där står poliser.. Kontroll så klart o jag blev invinkad. Kom fram en kvinnlig polis , jag fick ju öppna bildörren då fönstret ej går att få ner pga av nåt elfel. Alko o körkortskontroll . Tar fram plånboken och ska ta körkortet, hm.. INGET KÖRKORT i plånboken...
kom på att det låg kvar i niclas plånbok sen osloresan. Så hon tog personuppgifter och adressuppgifter o gick sedan för o kolla. alkotestet var OK! haha så när allt var ok så vände jag och körde hem och hämta körkortet , tänkte de e lika bra annars blir jag säkert stoppad igen nån annanstans.
Men det blev jag inte hehe.

Ozzy sa inte ett ljud i bilen, hur duktig som helst =)

Sen ut till lillis o company. Dom satt o hade grillat ihop med grannarna , så gick in dit en stund sen begav dom sig hem eller över till andra sidan nätet haha, dags o lägga småttingarna . Så hängde med upp o sa natti till Wilma , då fick jag puss o kram och sen sa Wilma "älskar dig moster! " sååå gulligt!! Låter så gulligt när små barn säger sånt hihi. Älskar så klart henne oxå och de sa jag till henne .

Fick energidricka av sis oxå haha, sen snacka vi lite om allt möjligt, efter en stund kom Peppe oxå och det blev ännu mer snack om ditt o datt. Fick även en massa roliga signaler till mobilen. Tack Peppe!
Syrran platta mitt hår och sen klippte hon det fick klippa en bra bit , men lika bra o göra de nu , det behövdes ju plus att de växer ju ut igen .
Peppe klippte lite på topparna hon oxå ,
Klockan blev närmare 23 när jag körde hemåt igen.
Träffa kuss o blossa här ute , hon hängde med in o så spela vi lite kort till haha o käka tekaka, gott gott , så vid halv två skiljdes vi åt , sen blev de rätt in i sängen o se slutet på filmen maken min kollat på innan han somna , nån av polisskolan .

Idag vet jag inte än vad som händer , får helt enkelt se vad dagen har att erbjuda!

Lite foton kommer här nedanför!

Min pojkelojke Ozzy på kvällen när han kom hem från Maria o Janne

Kuss o Natalia =)

Djupt koncentrerad på spelet hehe, "hur ska ja nu göra här" :P Älskar dig Kuss!!!!!!!!!1

Ozzy och Talis sitter ute i hallen =)
Här sover dom gott båda två , Natalia vaktad av ozzy som ligger närmast ytterdörren .

Här har ni två nyvakna favoriter Ozzy o Natalia =)

Och detta blev resultatet efter gårdagens bakning.
glömde bort att vi även gjorde Kladdkaka hihi . Men de fotografera jag aldrig .

Ha en bra dag!
Kraamizz
free glitter text and family website at FamilyLobby.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar