Min viktnedgång

Genväg till

15 april 2009

Dataprojekt

God Förmiddag!
Morronbloggen är här, börjar ju nästan bli lite standard ! 

Igår kväll pratade jag med kuss på msn , hon var lite irri och dottern var skrikig o ville ingenting , så "Nannyakuten" kom till räddning :D med andra ord JAG hihi och jag lyckades söva lilla Natalia hihi , jag är duktig på söva barn hihi. Sen satt jag och kuss och snacka lite och sen hängde jag med henne ner o hämta hennes tvätt och sen blev de hemgång o krypa ner i sängen och sova. 

Idag ska jag fortsätt med mitt dataprojekt haha tar ju år o dagar och bli klar känns de som. Sen ska man försöka få ihop till en skiva till osloresan i helgen. Så får väl försöka mig på det själv och sen få råd av storasyster och mannen min. 

Så har lite och pyssla med även denna dag, som man brukar säga, har man inget o göra så ordnar man nåt. 

På fredag ska vår "lilla" bil besiktigas hoppas den går igenom, efter de så är det nästan dags för oss och bege oss o hämta sis och sen vidare in till stan och hämta hennes sambo Stefan och sen till slut hamna på knutpunkten där det ska ätas middag och sen hoppa på bussen till köpenhamn och sen är det party party till 60,70,80tals musik. 
Det är lite komiskt Stefan är född på 60talet, sis o niclas på 70talet och jag på 80talet hihi. så det passar ju bra :D

Nej nu måste jag ringa ett samtal , så avslutar bloggen för morronen nu .

återkommer senare!

kraaamizzar 
free glitter text and family website at FamilyLobby.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar