Min viktnedgång

Genväg till

9 april 2009

Girls Night!

Japp nu är man åter hemma hos sig igen ! Har med min Särbo Kusin och Vännen Tess hihi så vi sitter just nu vid vars en data :P och spela musik för halva området :P
Är dock ej ensam om att spela musik finns några fler som spelat före jag börja här i detta huset hihi.


Lite foton från matlagningen hemma hos kuss!

Kuss steker biffar och gör sås =)

Natalia har ätit GODIS!! speciellt LALA hihi

Bollarna el kroketterna i ugnen :P

Biffarna o såsen :D
Så här satt jag och kuss.. vi är "DATANÖRDAR!" vi vet .. men man får va de ibland :P
Hemma hos Lilla igen!
Och här är kuss efter vi käkat middag o traskat in till mig igen för vår "girls night"

och jag sitter vid min andra dator haha
(stökigt... ?? mmm JAAAAAAAA måste röja hahaha)
Nu ska jag återgå till vad de nu än va jag gjorde eller tänkte göra..
ha en trevlig skärtorsdag kväll!!
hugs
free glitter text and family website at FamilyLobby.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar