Min viktnedgång

Genväg till

6 april 2009

Trådlöst!

God kväll!

Sen sist så har jag varit iväg ett par timmar, var tvungen och köra hem till lillis , hjälpa henne leta upp vårt trådlösa internet som dom låna för ett bra tag sen . Så vi röjde som sjutton i deras källare och det blev städat på köpet samt vi hitta vad vi leta efter. Alltid bra att det blir på det viset ju.
Dom hade städat och fixat en hel del till i trädgården så nu ser de snart riktigt tjusigt ut . Bara en massa ris och sånt som ska forslas bort.
Kom hem igen lite efter 20tiden, börja fixa med middagen direkt. Fick bli pulvermos och crispies idag. Lite sent och skala potatis och sen ska de koka osv.
Så nu är man mätt och belåten =)

Just nu sitter Niclas vid sin nya dator och fixar och donar med den och jag sitter vid den stationära o bloggar. Ska väl snart plocka undan efter middagen, sen blir det nog snart sängläge och titta film sen försöka somna i tid . Ska ju någerlunda tidigt i morgon . Tänkte gå upp vid 8tiden , sen blir det promenera ner mot godbiten så blir jag hämtad där .Sen får man se vart de blir man hamnar i detta avlånga land ! =)

Tack för ni finns mina vänner och systrar =)

Nu ska jag messa gumman Mahia och höra om jag kan ringa =)

ha en trevlig kväll

kraaamizz
free glitter text and family website at FamilyLobby.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar