Min viktnedgång

Genväg till

6 april 2009

200e Inlägget =)

God Middag!
MITT 200E BLOGGINLÄGG!!!! =))



Ja nu är man hemma igen efter en liten lastbilsutflykt upp till stockholm och sen hem igen =), Alltid skönt att komma iväg en runda , då jag oftast bara är här hemma i åstorp varje dag.

Min Älskling som är så duktig =)


Lillis som ligger och löser korsord innan hon somna hihi :P


Blev dock lite för lite sömn natten till söndagen, gick och la mig vid typ halv två och somna kanske vid två sen ringde alarmet halv fem. Så typ 2.5h sömn fick man, sen upp och fixa till sig packa ner de som skulle med, och sen bege sig iväg, Jag sov ingeting förräns vi kom hem igår kväll vid tolv. Så jag somna rätt fort .. WOW men inte så konstigt ju.
Lillasyster min , var ju oxå med på resan =) men hon var ganska trött efter så få timmars sömn två dagar i rad , hon festa ju på fredagen och sov inte så många timmar till lördagen heller. Så inte konstigt hon va Nannig!! hihi


Här nannar lillis på vägen upp hihi , nannar gott i sängen =)

Sen vakna hon när vi närma oss jönköping, och sen vet ja inte om hon sov en stund till innan vi kom till stockholm hihi.

Försökte fotografera GLOBEN men den syns knappt.. hehe , den är mellan höghusen =) närmare än så kom vi inte den =(

Älsklingen min på vägen hem =)


Här har Lillasyster precis vaknat efter och ha sovit en stund till på vägen ner =)


Solnedgången vid vätternleden innan Jönköping =)

Och här har den nästan helt gått ner =)
Blev inga vidare bra kort men dom duger hihi


Så det var en låång dag igår =) , men det gick det oxå =)
Kanske ska älsklingen min köra idag igen , vet inte riktigt bestämt än får väl se om han ringer sen .
Han ska iallafall köra hela helgen fred-sönd. Så det blir väl att jag kan åka med han lörd o sönd. Om han inte ska ha med nån annan hihi, på fredagen ska nog Connie hänga med , för jag kan inte för jag ska vara barnvakt =) .
Idag står det röja hemmet på schemat hihi, Sen ska jag bara ta det lugnt tills mannen ringer o lämnar besked på hur det blir idag =) .
Fint väder idag igen ,skönt härligt med lite sommarvärme hoppas kylan håller sig undan , var ju nollgradigt inatt när vi kom hem :O
Storasyster kommer nog hit i eftermiddag oxå efter hon slutat jobbat, Hon och gubben min har lite planer på en liten resa , båttur nånstans tror jag det blir antingen , finland eller polen . Det ska bli kul vilket som , så nu måste jag börja plocka undan här hemma.
Hoppas det går bra med vår gosse i klippan !! men de tror jag han trivs som fisken i vattnet. Ska ringa el se om Maria är online på msn och snacka lite och höra mig för hur länge dom vill ha han osv.
Nu ska jag snacka vidare med kuss på msn en stund o starta musik så man kommer igång =)
Ha en härlig måndag!
kraamizzar
free glitter text and family website at FamilyLobby.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar