Min viktnedgång

Genväg till

29 april 2009

Shopping me sis

God Förmiddag!

Sitter nu och skriver mitt 250e dagboksinlägg =)

Igår kväll kom kuss in hit så vi kolla på one tree hill och desperate housewives och snacka o hade en trevlig stund.
Sen blev de raka vägen in i sängen när hon gått hem hihi.

Idag ska man med storasyster till Löddeköpinge , hon ska väl se om hon kan hitta nån tröja haha och jag lovar att de kommer ta sin lilla tid för hon är lite kräsen min kära systeryster. Men hon måste ju hitta nåt till sin 35års dag i morgon hihi.
Så ska alldeles strax gå ut med vovven så han får sin promenad och sen blir de in och göra ve sig innan syrran kommer vid runt 12 tiden.

Så jag bloggar nog inte igen förrän jag kommit hem igen !

så önskar er alla en trevlig eftermiddag!

kraamizz
free glitter text and family website at FamilyLobby.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar