Min viktnedgång

Genväg till

11 april 2009

Påskafton

Godmorron!
Ännu en vacker dag med härligt väder, påskafton idag, många som far rundor o firar påsken som om det vore typ julafton, har aldrig riktigt fattat varför hihi jag nöjer mig med midsommar o jul o nyår :P
Känner mig trött o seg idag , men det gör jag ju varje morgon, men tror att de är nåt på gång , som inte vill bryta ut, har lite känningar i huden som om man ska få feber. Vill inte bli sjuk , men om jag ska bli det så får det bryta ut nu och inte nästa helg.

Idag ska vi nog ut till klippan en sväng, vet ej när, kom ju på att det är nog inte så många bilskrotar som har öppet idag så kan ju bli lite klurigt o skrota bilar då :P

Annars vet jag inte riktigt vad som händer, lägga sig i tid i kväll så man kommer upp i natt.

nej nu ska jag fortsätta kolla runt på nätet, ha en glad påsk på er alla!

kraamizz
free glitter text and family website at FamilyLobby.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar