Min viktnedgång

Genväg till

7 april 2009

Ovanligt

Här igen!

Ja nu har de skett ännu ett rån mot Netto i Åstorp.. 3e gången gillt på 3 år.. visst är kanske inte mycket men med tanke på hur litet det är så är det rätt mycket o ofta.. Lider me dom som jobbar där nere.. Nu måste ju nåt ske så dom slipper fler rån. Ta in securitas på kvällarna eller nåt. Är ju synd om tjejerna där nere, är ju mest tjejer som jobbar där . Usch o tvi..
Det roliga med detta är att sånt här händer typ alltid när vi ej är hemma för tillfället. Lite mysko ..

Sitter just nu och camar med kussiluss på msn hihi har tradat i telefon några gånger ikväll oxå men måste spara på batteriet i den så får bli datan nu .

Har oxå pratat med Vibbe i luren tidigare i kväll , har varit poppis, och nu när jag tänker efter så har jag till och med pratat med storasyster i telefon nu ikväll. Haha.. Telefonen dör väl snart hihi nä så farligt är det inte

*paus kuss skriver på msn*

så nu e jag tillbaks igen nån minut innan hon skriver igen..

typ nu
*paus igen för kuss på msn*

nä skämtåsido

Sitter just nu o väntar på mannen min som är inne och lastar hihi

så skulle bara skriva några rader än en gång idag.. vet jag e lite jobbig med alla mina inlägg kanske men men min blogg mitt problem.. :P

kraamizz ha en god natt och sussa gott ni som ska sova
free glitter text and family website at FamilyLobby.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar