Min viktnedgång

Genväg till

25 april 2009

Jäkla Skrivare!!

Godförmiddag alla bloggläsare!
Hoppas ni har haft en trevlig start på helgen!
Själv har den varit bra, blev som jag trodde igår , pizza till middag , först blev de en sväng inom Oj och handla hem lite gott. Efter vi käkat satt jag här vid datan och gjorde klart min första filmlista. När jag sen ska skriva ut den , ja då krånglar så klart skrivaren och jag har fortfarande inte fått rätt på den.. SUCK lite smått irriterande när man suttit o kämpat i x antal timmar för att få listan som man vill ha den osså ska skrivaren börja strula. Typiskt min otur.

Senare på kvällen gick in till Kuss så spela vi lite kort o snacka o hade trevligt.. efter nån timme bestämde vi oss för att gå in hit o kolla några serier . När vi kom in så var min älskade man fortfarande vaken. Han hade problem med andningen , antingen är det Ozzy som tar med sig nåt in utifrån , eller är det som jag börja misstänka igår kväll då till o med ja kände lite i ögonen och kuss oxå börja bli lite dålig att det kanske är Sköljmedlet vi använt nu det heter "sommarfrisk" kanske innehåller nåt som ej är så bra för allergiker. Så får försöka hitta nåt annat som inte luktar så skarpt osv.

Idag vet jag inte riktigt vad som händer , får se vad mannen har tänkt sig .

Ska iallafall in i duschen och fixa till mig lite sen.

Är lite småtrött oxå för jag fastna i min tvserie OTH och stängde teven vid lite över 3 tror ja o sen upp vid lite över 9.

Skriver nog mer senare

ha en härlig dag i solen

kraamizzar
free glitter text and family website at FamilyLobby.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar