Min viktnedgång

Genväg till

14 april 2009

Spooky!!

God eftermiddag!
Nu är man äntligen klar med tvättningen, kan säga att jag hade tvätt tiden ut, och det är nog första gången haha. Men men nu är allt rent förutom de vi bär på kroppen idag. 
Sen har jag fått undan disken och lagt in all ren tvätt på sin plats, så nu har jag dammsugning,svabba golven och fortsätta med mitt korrigerande av låtar i datan. Som jag har pysslat med mellan tvättstugebesöken.. och är inte ens halvvägs än.. så man har lite och fixa o dona med. Har massa papper jag ska gå igenom o sätta in i pärmar o slänga de som inte behövs va kvar . Så har sysselsättning . Mannen min var hemom och käka lite macka innan idag vid halv två tiden. Sen stack han iväg till jobbet igen. Han kommer väl ikväll vid 19tiden eller nåt . Till middag idag blir det köttfärssås o pasta. 
Alltså min data är lite udda.. den krånglar typ hela tiden eller från o till , innan idag skicka syrran en länk från youtube och när man som vanligt klickar på den så öppnas ju ett internetfönster o sen kan man se vad som blev skickat, men inte idag inte, här var det inget internet som starta utan musiken kom bara .. lite spooky måste jag säga.. Börjar bli lite så där småtrött på denna krånglande data. Fattar inte vad som är fel.. Men men får väl försöka spara ihop pengar o köpa en ny från butik så man får allt installerat osv. Men det lär ju bli en framtidsplan. Med tanke på min höga årsinkomst på 0kr. 

Nej nu ska jag fortsätta med data fixandet , skriver nog en blogg senare ikväll oxå . 

kraamizzar
free glitter text and family website at FamilyLobby.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar