Min viktnedgång

Genväg till

13 april 2009

träningsvärk + städning

God morron!

Hoppas alla har haft en bra påskhelg,här har den varit kanon. Kom hem vid halv nio tiden igår kväll , sen fixade vi middag och kolla lite på film sen fortsatte vi kolla på filmen i sovrummet men tog nog inte många minuter innan både jag och niclas somna gott.
Idag står det "STÄDNING" på schemat, ser inte klokt ut här hemma.. märks direkt när man är iväg mycket men samtidigt har haft folk här , men men då har jag ju och göra idag. Måste ner och kolla om där finns nån tvättid oxå så fort som möjligt. hihi

Har sån jäkla träningsvärk i axlar,insidan på låren,ljumsken typ o ryggen.. fattar inte riktigt vad jag gjort.. men tror en del kommer ifrån när jag o niclas busa häromdagen hihi .. "brottningsmatch" nästan.. :P fast jag är då 50ggr svagare än han .. :P

Nej nu ska jag komma igång här hemma.. men kommer inlägg lite senare från stockholmresan med lastbil hihi..

ha en bra dag
kraaamizz
free glitter text and family website at FamilyLobby.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar