Min viktnedgång

Genväg till

21 april 2009

Sena Nätter ,tidig morgon

Godmorgon!
Blev en sen natt , jag och kuss satt här och snacka om lite allt möjligt och surfa lite på nätet. Klockan blev närmare halv tre när hon gick hem. Tiden går fort när man har trevligt =) . Sen gick jag raka vägen in o la mig i sängen . Blev lite trångt för mannen min hade somnat tvärs över sängen nästan med huvudet på mina kuddar o fötterna på sin fotgavel . men det gick de oxå han flytta sig såsmåningom hihi. 
Idag vet jag inte riktigt vad som sker, ska hitta nån midda för kvällen, ut o promenera med vovven , umgås med vovven hihi nu när han är hemma igen. 
Så det blir nog en rätt lugn dag. Får se om de är nån som kommer och hälsar på idag .. ibland får man ju oväntat besök hihi. 
Nu måste jag besöka toaletten , sen blir de gå ut med Ozzy. 
Så vi hörs lite senare
ha en härlig dag i solen!!

kraamizz
free glitter text and family website at FamilyLobby.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar