Min viktnedgång

Genväg till

2 april 2009

Tack älskade Sis!!



Denna Fina bild fick jag av min kära storasyster för att jag hjälpt henne med hennes blogg.

Jag hjälper så klart till om jag kan!

Älskar dig oxå sis av hela mitt hjärta, och för allt du gjort och gör för dina småsystrar , du finns alltid där, och ställer upp ofta och vill alltid hjälpa till och vill inte se någon må dåligt, märks att vi är systrar =)

Snart är dagen här då våran pappa skulle fyllt 56år , och du tänker säkert mer på de än vad jag gör , för du minns honom betydligt mer än vad jag gör, men jag får höra historier och berättelser och titta på kort m.m. från både dig och mamma och mostrar . Tänk att det är snart 27år sedan han lämna oss här på jorden och nu vakar han över oss uppeifrån himlen!! Älskar dig pappa , och vaka över min älskade storasyster så att hon inte är ledsen så fort hon läser nåt sorgligt. Skräm henne eller nåt , spöka så hon får nåt annat och tänka på hihi.

Tack för att du finns Syster !!

puss o kram din Lillasyster Linda!







free glitter text and family website at FamilyLobby.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar