Min viktnedgång

Genväg till

20 april 2009

Foto o helgen

Då var man hemma igen..


Resan till Oslo var helt ok men vi är väldigt besvikna.. då de stod 60,70 80tals musik, det enda som spelades var 60 o 70tal. Sen var där lite annat oxå som vi var besvikna på så har skickat o klagat. Rätt ska ju va rätt. Men annars har resan varit helt bra.. druckit goa groggar o ätit god mat m.m. en trevlig helg i gott sällskap . Tack för denna helgen Maria (sis) o Stefan.


Idag ska man ut till klippan när mannen min kommer hem från jobbet. Ska ju hämta hem vår Ozzykille. Varit utan han lääänge nu .. Matteabstinens har jag nu hihi.
Så vi har bestämt jag o Maria att vi ska grilla ikväll så får gubbarna acceptera eller va utan mat :P


Pratar i tele nu så skriver mer blogg senare hihi


lite foton från helgen följer nedan :D


sista blosset me kuss innan vi begav oss hemifrån..

Min älskade man :D

utsikten i hamnen i köpenhamn innan avgång


Jag o Niclas vid baren innan avgång från köpenhamn

Gubbarna är o beställer drinkar :P



goooda jordgubbsdrinkar :D

båten vi åkte med =)


Nu begav båten sig från oslo ..

jag står ute o tittar i min ensamhet haha med grogg i handen o cigg i munnen :P

resten av gänget satt kvar nere i hytten o snacka o drack där medans ja var ute o kolla på avgången,, fick inte lägga ut några kort på sis o stefan . så därför har jag fått ta bort några kort som jag lagt här innan om nån undrar.


smirnoff igen gott gott =)

min älskade man!

blåa drinkar =)


o när vi kom hem igen till maria o stefan o sätter dom sig o spelar hihi abstinens efter resan hahha nej dom skulle visa oss spelet :P försöker få oss att börja spela det oxå .

Lilla sessan ligger ute o solar =)

Kraaamizzar
free glitter text and family website at FamilyLobby.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar