Min viktnedgång

Genväg till

27 april 2009

Födelsedagsbarn!

God Morgon!
Ja då var det måndag igen och ny vecka, denna veckan fyller både min storasyster och kussiluss år hihi. Så på torsdag blir det nog fest hos sis och sen får man se vad som händer i helgen.
Igår kväll satt jag här vid datan och chatta lite på msn och blogga osv. Sen gick vi och la oss och titta på film. Min älskade man tåler ej nåt som finns i vårt sovrum, får problem med andningen.. så ska försöka mig på och storstäda där inne idag, vädra o renbädda sängen , sen får Ozzy inte vara där inne på några dagar så får vi se om de hjälper. Kan ju vara nåt som sitter i hans päls eller så är det sköljmedlet vi haft.. o då blir de bara o tvätta om allt.. SKITKUL men ett måste om de nu är det.
Annars har man inget planerat för denna måndag!

Lite halvbra väder ute ,lite mycke moln för o sola än så länge iallafall.

Händer i veckan hos er då ?

kramizar
free glitter text and family website at FamilyLobby.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar